Towary oferowane w sklepie internetowym murrano.pl są fabrycznie nowe i na wszystkie kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu w par. § 7 pod adresem: http://www.murrano.pl/regulamin-cms-53.aspx. Zachęcamy do zapoznania się z dokładnymi informacjami regulującymi prawo rękojmi.
Krok po kroku
1. Przygotuj produkt z metką jubilerską oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu
2. Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać tutaj;
- w formacie *.DOC tutaj
- w formacie *.PDF tutaj - do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader, jeśli go nie posiadasz bezpłatnie można pobrać go stąd
3. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony) na adres;
IMPEST
ZWROTY I REKLAMACJE
Piotrowice, ul. Topolowa 14
62-400 Słupca
Pamiętaj:
W przypadku stwierdzenia wady fizycznej przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę możesz:
a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny
b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy
c) żądać wymiany produktu na wolny od wad
d) żądać usunięcia wady.
- w przypadku naprawy lub wymiany, na wskazane w formularzu dane zwrócimy koszty odsyłki w kwocie 10.99 zł
- w sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany produktu zwrócimy koszty zakupu oraz przesyłki w obie strony
- nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
- pamiętaj o dowodzie zakupu
- zatrzymaj dowód nadania przesyłki
Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, np. starcie warstwy złocenia lub uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania.