Sposób wysyłkiCzas transportuPłatność z góryPłatność przy odbiorze

InPost Paczkomaty 24/7
Do 24h 14,99 zł -

InPost Kurier
Do 24h 14,99 zł 16,99 zł
poczta_polska.jpg
Odbiór w punkcie
Pocztex PUNKT
Do 24h 9,99 zł 9,99 zł

Odbiór w punkcie DPD
Punkt / Automat paczkowy
Do 24h 0 zł -

Przesyłka kurierska
Pocztex Kurier
Do 24h 9,99 zł 11,99 zł

Przesyłka kurierska
DPD
Do 24h 12,99 zł 13,99 zł

Przesyłka kurierska zagraniczna
od 37,00 zł Więcej informacji...

* Powyższe ceny oraz opcje przesyłki dotyczą wyłącznie zamówień z dostawą realizowaną na terenie Polski. Dostawę dla zamówień za granice naszego kraju można ustalać z obsługą naszego sklepu.

Nasz sklep często prowadzi akcję darmowej dostawy – śledź naszą ofertę lub zapisz się do naszego newsletter aby nic nie przegapić!

 

Pocztex Kurier – Jest to usługa kurierska Poczty Polskiej. Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Jeżeli w zamówieniu podano numer telefonu to kurier widzi go na etykiecie adresowej i może z niego skorzystać celem umówienia się z odbiorcą przesyłki, jednakże Poczta Polska zastrzega, iż kurierzy nie mają takiego obowiązku. W przypadku braku doręczenia kurier zostawia awizo i przesyłka czeka na odbiór w najbliższej placówce Poczty Polskiej.

 

Pocztex PUNKT - Jest to usługa kurierska Poczty Polskiej. Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Odbiór w punkcie to wygodne rozwiązanie, umożliwiające odbiór przesyłki w dowolnym miejscu i czasie, przy okazji codziennych zajęć. Przy opłaceniu zamówienia z góry możemy jako punkt odbioru wskazać wybraną placówkę Poczty Polskiej, niektóre stacje Orlen oraz kioski/saloniki RUCH. Chcąc za zamówienie zapłacić przy odbiorze wskazać możemy jedynie placówkę Poczty Polskiej.

 

Paczkomaty InPost - to system skrytek pocztowych, podobnych w obsłudze do bankomatów, w których możliwy jest odbiór paczek o dowolnej, dogodnej dla adresata porze, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost - system wyśle Ci SMS oraz e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 2 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru przez 11 dni, Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem.

 

Przesyłka kurierska DPD - Przesyłkę dotarczy firma kurierska DPD przez wielu uznawana za lidera rynku usług kurierskich pod względem jakości oraz terminu doręczeń przesyłek. Czas dostawy to 24 godziny od momentu nadania w dni robocze. Kurierzy prawie zawsze dzwonią ustalając termin doręczenia. Przysługują Ci dwie próby doręczenia, po drugiej nieudanej kurier zostawi awizo ze swoim numerem telefonu. Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz sms-a oraz maila z linkiem do strony gdzie możesz śledzić losy swojej przesyłki.

  

DPD Pickup - to usługa dostępna w Polsce, oferowana przez firmę kurierską DPD. Pozwala ona klientom na odbiór i nadanie przesyłek w wybranych punktach odbioru, takich jak kioski, punkty usługowe czy sklepy partnerskie. Dzięki DPD Pickup można wygodnie odbierać i nadawać paczki w dogodnych godzinach, również w weekendy, co sprawia, że jest to praktyczna opcja dla osób oczekujących na przesyłki lub planujących wysyłkę bez konieczności czekania na kuriera w domu. Paczka w punkcie DPD Pickup będzie czekać na Ciebie do 7 dni kalendarzowych.

  

W jakich godzinach kurier dostarczy przesyłkę?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze w godz. 8-18stej, niestety nie możemy sugerować dokładnej godziny dostawy – wszystko zależy od miejsca dostawy oraz indywidualnego planu jazdy spedytora, a czasem nawet warunków pogodowych.

 

Czy kurier zadzwoni przed dostawą?

Większość kurierów tak robi, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

 

Co mam zrobić gdy moja paczka się spóźnia?

1. Zajrzyj do swojej skrzynki pocztowej, być może czeka na Ciebie awizo, które zostawił pod Twoją nieobecność kurier/listonosz
2. W dniu nadania na Twój adres e-mail wysłaliśmy informacje z numerem nadania, klikając w link otrzymany w mailu będziesz mógł śledzić losy swojej przesyłki.
3. Skontaktuj się z nami sklep@murrano.pl lub tel. 63 263 31 15