- Opis
- Komentarze
- Wysyłka
- Zwrot i reklamacja
- Pytania
- Zamów telefonicznie ! 63 220 46 48
ZAPALNICZKA PLAZMOWA - SERCE ZĘBATE
Specyfikacja:
- Kolor: srebrny
- Powierzchnia: matowa
- Pojemność baterii: 210mah
- Czas ładowania baterii: około 1,5 godziny gwarantuje do 60 podpaleń
- Sposoby ładowania - microUSB: komputer, powerbank, ładowarka sieciowa lub samochodowa
- Ochrona przed przeładowaniem lub zwarciem
- Praca w trudnych warunkach takich jak wilgoć, wiatr, wysoka oraz niska temperatura
- Wykonana z metalu
- Wymiary zapalniczki: 70 x 34 x 10 mm
- Waga: 70g
- Zapalniczka Plazmowa PRIMO
- kabel microUSB
- szczoteczka do czyszczenia
- eleganckie pudełeczko
- darmowa personalizacja na zapalniczce i/lub na etui
PERSONALIZACJA
Podkreśl wyjątkowość oraz indywidualny charakter podarunku. Wykorzystaj nasze innowacyjne narzędzie kreatora graweru i stwórz niepowtarzalny prezent.
Ozdobny grawer możemy wykonać bezpośrednio na produkcie oraz wysokiej jakości tabliczce. Grawerujemy techniką laserową, dzięki czemu uzyskujemy piękny efekt w połączeniu z wieczystą trwałością. Nie masz pomysłu na życzenia czy dedykację? Z pomocą przyjdzie Ci nasz Bank Życzeń i Sentencji.
Numer katalogowy: ZP260
Waga: 0,70 g
Zwrot i reklamacja
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT ?
Zwrot? Nic prostszego, masz pełne prawo do odstąpienia od umowy w ciagu 14 dni od daty wejścia w posiadanie produktu. Produkt musi być nowy bez śladów użytkowania.
Krok po kroku
1. Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu;
a) mailowo na adres biuro@murrano.pl
LUB
b) pocztą na adres IMPEST, Dobromiły 6 , 61-055 Poznań
2. Przygotuj produkt oraz oryginał dowód zakupu
3. Wypełnij formularz zwrotu, możesz go pobrać tutaj;
- w formacie *.DOC tutaj
- w formacie *.PDF tutaj
- do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader, jeśli go nie posiadasz bezpłatnie można pobrać go stąd
4. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony priorytetowy lub Kurier) na adres;
IMPEST
ZWROTY I REKLAMACJE
Dobromiły 6
61-055 Poznań
Pamiętaj:
- w przypadku zamówień produktów niepersonalizowanych mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczy
- zwrócimy Ci wszystki otrzymane od Ciebie płatności włącznie z kosztami przesyłki od Nas do Ciebie, ale zgodnie z Prawem konsumenckim nie większe niż 8 zł , bo tyle wynosi najtańsza forma przesyłki w naszym sklepie
- produkt zwracany odsyłasz na swój koszt
- zwrotu pieniążków dokonamy w ciągu 14 dni roboczych
- zatrzymaj dowód nadania przesyłki
- konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy w szczególności produktów personalizowanych przy których na życzenie Kupującego została przeprowadzona istotna ingerencja w strukturze produktu jak np. grawerowanie mechaniczne, laserowe).
Więcej informacji w § 8 i 9 naszego Reulaminu.
REKLAMACJA
Towary oferowane w sklepie internetowym murrano.pl są fabrycznie nowe i na wszystkie kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu w par. § 7 pod adresem: https://www.murrano.pl/regulamin-cms-53.aspx. Zachęcamy do zapoznania się z dokładnymi informacjami regulującymi prawo rękojmi.
Krok po kroku
1. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu
2. Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać tutaj;
- w formacie *.DOC tutaj
- w formacie *.PDF tutaj - do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader, jeśli go nie posiadasz bezpłatnie można pobrać go stąd
3. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony priorytetowy) na adres;
IMPEST
Dobromiły 6
61-055 Poznań
Pamiętaj:
W przypadku stwierdzenia wady fizycznej przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę możesz:
a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny
b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy
c) żądać wymiany produktu na wolny od wad
d) żądać usunięcia wady.
- w przypadku naprawy lub wymiany, na wskazane w formularzu dane zwrócimy koszty odsyłki w kwocie 13 zł
- w sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany produktu zwrócimy koszty zakupu oraz przesyłki w obie strony
- nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
- pamiętaj o dowodzie zakupu
- zatrzymaj dowód nadania przesyłki
Pytania do nas
Polecamy kontakt mailowy na adres;
sklep@murrano.pl
Jest to najlepszy sposób abyśmy w pełni i jak najszybszy sposób odpowiedzieli Państwu na nurtujące pytania.
Telefon do nas to :
63 220 46 48
Mozesz również skorzystać z formularza , pamietaj aby podać swój adres e-mail do odpowiedzi zwrotnej
Opinie o Zapalniczka Plazmowa USB z GRAWEREM SERCE ZP260
średnia ocena: ze wszystkich opinii